Idrottsgalan

1 02 2017

För ett par veckor sedan var jag på Idrottsgalan och mottog Svenska Spels och Riksidrottsförbundets stipendium för de som kombinerar elitidrott med universitetsstudier. Jag är oerhört tacksam för stipendiet och de utökade möjligheter det ger mig i min satsning. Fick dessutom en väldigt trevlig kväll tillsammans med de andra stipendiaterna!

Utöver galan fick vi hänga lite på Bosön i ett par dagar. En del föreläsningar, god mat, yoga och lite tid för egen träning. Dessvärre hade jag börjat få lite ont på insidan av ett knä, så det blev mest rehabträning för min del. Efter Bosövistelsen fick jag lite tid över ”mellan två läger” och bara hänga i Stockholm och träffa fina vänner. Väl värt då jag var rätt sliten efter mycket ståhej senaste tiden då det före Idrottsgalan var klubbhelg här hemma i Göteborg. Heldag med stafetträning (som jag själv arrangerade tillsammans med några andra) och sedan 10-milasamling och avslutande klubbfest i GULD-tema på lördagskvällen. Under den helgen fick vi möjlighet att samla ihop lite material till 10-mila-countdown som kan ses här.

idrottsgalan-2017

 

 

Åtgärder

Information

Kommentera

