Idrottsgalan

1 02 2017

För ett par veckor sedan var jag pÄ Idrottsgalan och mottog Svenska Spels och Riksidrottsförbundets stipendium för de som kombinerar elitidrott med universitetsstudier. Jag Àr oerhört tacksam för stipendiet och de utökade möjligheter det ger mig i min satsning. Fick dessutom en vÀldigt trevlig kvÀll tillsammans med de andra stipendiaterna!

Utöver galan fick vi hĂ€nga lite pĂ„ Bosön i ett par dagar. En del förelĂ€sningar, god mat, yoga och lite tid för egen trĂ€ning. DessvĂ€rre hade jag börjat fĂ„ lite ont pĂ„ insidan av ett knĂ€, sĂ„ det blev mest rehabtrĂ€ning för min del. Efter Bosövistelsen fick jag lite tid över ”mellan tvĂ„ lĂ€ger” och bara hĂ€nga i Stockholm och trĂ€ffa fina vĂ€nner. VĂ€l vĂ€rt dĂ„ jag var rĂ€tt sliten efter mycket stĂ„hej senaste tiden dĂ„ det före Idrottsgalan var klubbhelg hĂ€r hemma i Göteborg. Heldag med stafettrĂ€ning (som jag sjĂ€lv arrangerade tillsammans med nĂ„gra andra) och sedan 10-milasamling och avslutande klubbfest i GULD-tema pĂ„ lördagskvĂ€llen. Under den helgen fick vi möjlighet att samla ihop lite material till 10-mila-countdown som kan ses hĂ€r.

idrottsgalan-2017

 

 


ÅtgĂ€rder

Information

LĂ€mna en kommentar