Lucka 24: Familjen!

27 12 2012

Firade en vanlig jul tillsammans med familjen. Mamma, pappa, Johan och Jonas.  🙂

Vi åt, promenerade till sjön (i maxtempo såklart…), drack glögg, fikade, spelade spel, åt mat igen och tittade på tv. Precis som det ska va.

Moster fick ett inlägg för några dagar sedan och nu är det övriga familjens tur. Främst mamma och pappa.

Jag har så mycket att tacka för. De stöttar så otroligt mycket. Jag har en fin lägenhet. Jag kan elitsatsa. Det åker runt för att heja på mig. De skjutsar och hämtar mig. Jag är alltid välkommen hem.

Det kanske många ser som en självklarhet, men det är det inte och jag är så enormt tacksam. TACK mamma och pappa för allt ni gör för mig!

familjen

jonaslina

—-

Nu sitter jag på Shiphol i Amsterdam och väntar på ett gäng folk som ska sällskapa på resan via Shanghai till Auckland. Vi är framme morgonen den 29:e och då börjar resan!

Kommer bli hur nice som helst!

Åtgärder

Information

2 responses

27 12 2012
Stinsen

Va, körde ni inte tåg???? Borde ju vara en verkligt stämningsfull och mycket trevlig jultradition, även om man inte har märklin…;-)

28 12 2012
Andrew

Tack Lina för en intressant och kul julkalender. LYCKA TILL i Nya Zeeland!!!!

Kommentera

