Lucka 19: Spela spel

19 12 2012

Jag har alltid älskat att spela spel. Framförallt frågespel och kunskapsspel. Och det är gôtt att jag träffat någon som tycker det är lika kul som jag! (Ja, han är här nu!) 🙂

Jag fyller år på söndag, men varken han eller jag kunde vänta med att öppna min present som såklart var ett spel. Detta nedan går ut på att placera städer/sevärdigheter norr/söder eller öster/väster om varandra. Jätteroligt och såklart lärorikt samtidigt. Geografinördar som vi är.

Och ni ser väl alla de blå pluttarna i en stapel? Det är mina poäng! Och kan ni se Jonas poäng? Nej, det kan inte jag heller för han hade inga! HAHA!

DSC00390

PS: Jag har fått Jonas godkännande om att håna honom på detta sätt. DS

Åtgärder

Information

Kommentera

