Lucka 13 – Kartor/maps

13 12 2012

Jag är ju trots allt en orienteringslöpare så därför bjuder dagens lucka på kartor! (Håll händerna i styr nu!)

Det finns ingen logik i vilka kartor jag visar. Det blir en salig blandning.

100501_10mila sträcka 5' 10-mila sträcka 5, Finspång 2010
100627_långpass med beata i lygnesäter i norge2 Långpass med Beata Falk i Norge efter NORTfinalen 2010
100820_euromeeting medel Euromeeting 2010 medeldistans och silvermedalj!
101009_25mannastr6D 25-manna 2010 sträcka 6 mot gubbarna!
110403_goteborgsdubbeln_lang Världens längsta bana på en liten ”skettävling”. Gilla!
O SOW 2011 etapp 3. Häftigaste någonsin!
O Portugal O-meeting 2012. Seger!!!
120415_silvamedel Silva League #2, 2:a, bästa svenska!
maps_ldf WOC long final. 12:a. Snabb sista biten!

—-

Apropå min text ”The one who win the World Cup overall is the best sprinter in the world” så finns det lite nytt att läsa i ärendet i IOFs tidsskrift.
http://www.orienteering.org/edocker/inside-orienteering/2012-6/ De använder sig bitvis om min text och jag är på bild. Wohoo! Och jag lovar kommenterar på detta inom några dagar. Läs det själva först!

Åtgärder

Information

Kommentera

