Lucka 7: Fredagsmys!

7 12 2012

Äntligen fredag! 

Visserligen spelar veckodagarna inte så stor roll för mig då jag i princip gör detsamma vilken dag det än är. Tränar, äter, sover och försöker jobba på den tiden som blir över. Det som annars symboliserar fredagar är att det allt som oftast är en resdag när det gäller helgläger. Dock ingenting denna fredagen vilket betyder en helg hemma! Wow!

Nu är snart maten färdig. Kokt potatis och broccoli med stekt panerad fisk och remouladsås till. Namnam! Detta ska avnjutas till På Spåret (som äntligen börjat igen!) featuring Världscupen i Längdskidor! Vilken höjdarkväll! Satan i gatan! Dock blir fredagsmyset all alone. Om två veckor får jag fredagsmysa med min andra hälft. Woho! 🙂

Har förövrigt funderat lite på hur långsamt 4,1km/h faktiskt är apropå att den där lattemorsan ”power-indoor-walkade” (eller vad det nu kallas) på den hastigheten i onsdags (se lucka 5). Jag var nämligen tillbaka på gymmet idag för intervaller på bandet. Efter mina 8 st 1000-metersintervaller när svetten rann, tröjan och pannbandet var genomblött och benen med fortsatt träningsvärk från just förra gympasset darrade började jag stappla fram. STAPPLA FRAM. I en hastighet av 4km/h. Jag kan säga att det nästan t o m var svårt nog att stappla så långsamt.

Jaja, tur att vi är olika. Nu väntar TV-soffan.

Åtgärder

Information

Kommentera

