Modell för Icebug – Anima Bugrip!

14 09 2012

Jag hoppas ni redan har spanat in Icebugs nya vinterskor?! Jag fick äran att vara modell för löparskorna ANIMA BUGRIP. Även om jag är partisk så kan jag säga att de är grymma när det gäller fäste på isiga Göteborgsvägar och stigar! 

Bilderna blev i varje fall riktigt coola!

—-

Lägret i Vuokatti, Finland flöt på bra. Många lugna pass, en del promenader i skogen och grunden är  lagd för nästa års VM. Nu vet jag vad jag behöver förbereda mig på framförallt fysiskt och tekniskt under vintern.

Frisbeegolfen flöt på fint! Filip var mycket bättre än Lee så denna gången var jag med i laget som kom 2:a! 😉 Ser fram emot att gå den banan ytterligare gånger nästa år och förbättra mitt lite för höga pers på 43…

—-

Nu sitter jag hos Carro i Uppsala utan Carro som är i skolan. Jag ska om ett par timmar släpa mig och min 100liters-väska till tågstationen och åka till Sandviken där jag blir upplockad för att än en gång åka till stället i Järbo där vi ännu en SM-helg ska bo. Denna gång är det dags för långdistans-SM. Ser fram emot en riktig långdistans efter allt sprintande! Kroppen är lite upp och ner. Vi får hoppas på en bra dag!

Bis bald, tschüss!

Åtgärder

Information

2 responses

14 09 2012
mary

är det redan snö i götet?????? =)

15 09 2012
Lina Strand

Bilden togs i mitten av april. Var det snö i Götet då???? 🙂 😉 Man kan ju göra vad som helst nuförtiden. Coolt att man ändå fortfarande kan se att det är jag 🙂

Kommentera

