NORT goes Finland!

6 09 2012

Moi moi! Nu är vi i Finland! Det är lite småkyligt om man jämför med Göteborg för någon dag sen, kallt om man jämfört med Oslo för en knapp vecka sen och sviiiiinkallt om man jämför med Schweiz för två veckor sen.

Men egentligen är det ju bara vanlig höst!

Knockoutsprinten hemma i Göteborg gick väl såhär med lite distans helt okej. På kvalet genomförde jag alla vägval bra utom två småfel, och i semifinalen gjorde jag ett fel som kostade ca 15 sekunder. Mycket på sprint, men lite om man ser i hela totalen. Kände att jag hade mer att ge och var därför ganska frustrerad efteråt, men nu blickar jag framåt och ser verkligen fram emot avslutningen. Sprint, kval och final i Kajaani imorgon och sedan den riktigt tuffa avslutningen med lite förlängd medeldistans och jaktstart på lördag.

Totalresultat.

Sedan tänker jag framföra en del förbättringspotential och frågeställningar till arrangörerna, men det kan vi ta när NORT är slut. 😉


Foto: SOFT

Åtgärder

Information

Kommentera

