11:a VM-medel

18 07 2012

Det blev en 11:eplats i min första VM-final.

Loppet var inte helt bra inledningsvis. Småmisstag och inget gôtt flyt varken i löpning eller teknik. Jobbade ändå vidare för att följa min plan på resten av loppet. Gick bättre och bättre och jag kunde avsluta bra. Jag måste vara nöjd, men jag vill mer!

Stort grattis till Tove som tar silver! Wow!

Idag är det vilodag innan det blir en lång final över långdistans imorgon. Härligt att njutningen får fortsätta. VM är grymt nice!

Åtgärder

Information

Kommentera

