Fortsatt samarbete med Icebug

12 05 2012

Sitter här och i övermorgon är det dags för min första EM-start. Kval på medeldistans. På fötterna kommer jag ha Icebugs OLx spirit.

De kommer ge mig bra fäste över hala stockar och bra skydd när det blir lite mer stenigt. Måste också lyfta fram Acceleritas 2 som jag sprang med på skogs- och parksprinten i Linköping (Silva League #5). Riktigt lätta, sköna och bra fäste när man kommer ifrån asfalten.

För någon månad sen var jag modell åt Icebugs kommande vinterkollektion. Ska bli riktigt häftigt att se bilderna och man kan väl säga att Icebug har ett riktigt brett utbud av skor. Läs mer här.

Att ha två skosponsorer kan tyckas vara lite märkligt, men för min del så förser Saucony mig med skor för asfaltslöpning och Icebug för lite mer obanad terräng. Jag har hittills presterat lika bra på orientering i alla typer av miljö, från tuffaste skogsterräng till plattaste asfaltsvägarna, och Saucony och Icebug kompletterar därför mina behov perfekt!

Åtgärder

Information

Kommentera

