Fortsatt blågul!

17 10 2011

Idag publicerades Sveriges landslagstrupper för 2012 och jag får fortsätta vara en del av det blågula laget. Känns såklart väldigt bra.

Jag har höjt mig ytterligare under 2011 och att jag då skulle få behålla min plats i talanggruppen var ganska väntat. Det mesta går, tycker jag, enligt plan mot att fortsätta min väg mot toppen under 2012. Det kommer komma en utvärdering av året och en planering mot nästa år presenterad här inom de närmaste veckorna.

Länk till nyheten på orientering.se här.

—-

Idag har jag förövrigt gjort premiär på COL-styrkan för året. Det var kul, men aj, jag kommer inte kunna gå imorgon… Saknade såklart Janni på bastusitten, men jag kämpade på bra eftersom jag kände att jag hela tiden hade hökögon på mig i form av min värsta konkurrent när det gäller styrka. Att han sedan är stor i käften och fick till en fin psykning till mig på hoppen (där jag kan erkänna att jag inte var direkt smidig) gör det hela bara än mer triggande. Avslutade det hela med innebandy också som inte kommer göra saken bättre, men det är mumma för själen!

Något annat som smakar hallon är att jag imorgon åker till Schweiz, så det gör ju inte så mycket att jag knappt kommer att kunna röra mig utan muskelvärk då jag bara ska åka flyg och tåg som tar mig via Köpenhamn och Zürich fram till Bern. Me like! Kommer stanna fram till Smålandskavlehelgen.

Åtgärder

Information

4 responses

18 10 2011
Esteban

Heja stivan!

26 10 2011
Lina Strand

Haha Esteban…

19 10 2011
Anneli

Grattis till landslagsplatsen, Lina!

26 10 2011
Lina Strand

Tack 🙂

Kommentera

