Besvikelse.

21 06 2011

Det är inte lätt när det är svårt.

Kroppen ville inte vara med och leka i torsdags. Kröp fram till en finalplats på medeln och sedan lyfte jag mig lite i finalen, men som sagt, benen spelade fortfarande i korpligan. I lördags på Venla var allting okej. Okej kropp och en okej prestation av mig, där övriga laget sprang väldigt bra. Idag kändes kroppen även den helt okej. Jag var laddad. Det som väntade kändes kul. Ändå går det precis motsats till hur jag planerat att det ska gå om jag gör som jag vet att jag kan. Jag vet inte varför jag lät det hända och varför jag inte klarade av att lyssna på varningssignalerna som så många gånger förr. Jag är så besviken.

Ibland är det helt enkelt förjävligt att hålla på med det som är det roligaste jag vet.

Åtgärder

Information

One response

23 06 2011
alag

Det är lugnt Lina. Du har REDAN kommit sååå långt. Vissa dagar hamnar man i skugga. Och tänk på att utan skugga finns det ingen sol! Rätt som det är är du ute i solen och har klivit upp ett steg till.
Lycka till och fortsätt att skriva – du skriver ju många bra saker.

Kommentera

