Kompis, det går bra nu!

7 02 2011

”Pengar rullar in som det ska, det går bra nu. Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu. Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu, det går bra nu, kompis det går bra nu.

Det tycker Petter är värt för att det ska gå bra. Jag tycker det går bra nu för att veckans träningar har både känts väldigt givande, men jag har också haft väldigt kul och njutit av att springa, orientera och fokusera. Jag har äntligen ritat färdigt min tavla som jag började på för en dryg vecka sen och flytten känns väldigt bra. Jag hade också en riktigt nice fredagskväll med klubben i köken på Öjersjö Brunn där vi lagade tidernas italienska buffé tillsammans. Gemenskapen kommer ta oss långt! Jag fick också ett par grymma Salomonskor på posten häromdagen som jag ser fram emot att inviga.

Det går bra nu helt enkelt!

Denna veckan blir det mindre aktivitet än förra veckan som gick i ett nästan hela tiden. Nu ska det finnas mer tid till återhämtning för att vara ordentligt utvilad till Portugallägret. Åker på fredag och sedan drar träningen igång på lördag. Ska bli riktigt skönt att komma ner. Vädret ser dock lite darrigt ut, men jag håller tummarna. Bättre än här iallafall. Gick ut för att boka tvättid förut och vilken äckligt isande kyla det var. Uuuh… Tar emot att behöva gå ut mer idag.

Nu är det lunchdags – nudlar, lax och wookgrönsaker med thaisås. Namnam… Bror är också på väg hit så då blir det tv-spel!
Jag njuter!

Istället för att köpa tavlor att hänga på väggarna kan man måla dem själv! 🙂
(Bilderna är avmålade från redan existerande bilder så jag har inte kommit på motiven själv…)

Åtgärder

Information

One response

7 02 2011
Matilda Olsson

Men gud vilka fina tavlor Lina! En ny karriär som konstär kanske?!

Kommentera

